Koszty i maksymalne wymiary przesyłki:Wysokość + szerokość + głębokość nie może przekroczyć 300cm
Opłata za wysyłkę obowiązuje dla przesyłek mieszczących się w ramach określonych przez przewoźnika wymiarów i masy (najdłuższy bok + obwód przesyłki maksymalnie może wynieść 300 cm, maksymalna masa 1 przesyłki to 30 kg brutto). W przypadku gdy produkty nie zmieszczą się w jednej paczce system doda odpowiednią ilość paczek dla danego zamówienia.
Przy każdym produkcje pod ceną znajduje się link (+ koszty dostawy) z informacją gdzie po kliknięciu można sprawdzić ile danych produktów maksymalnie zmieści się w obrębie jednej wysyłki.
Można łączyć ze sobą produkty ważne aby ich wymiary bądź waga nie przekraczały maksymalnych wartości. Jeśli masz pytania prosimy o kontakt.
Przesyłki z wysyłką gratis
Do produktów z wysyłką gratis nie dokładamy żadnych innych produktów aby wysłać je w obrębie jednej wysyłki, ponieważ waga brutto przekroczyła by maksymalną masę 30kg, bądź maksymalny wymiar 300cm.
Śledzenie przesyłek:
Termin dostawy:
Firma GLS dostarcza 99% wszystkich przesyłek do adresatów na kolejny dzień roboczy (poniedziałek - piątek) po wysyłce. Wyłącznie w szczególnych przypadkach, na skutek zdarzeń losowych lub wystąpienia siły wyższej, dostarczenie przesyłki może potrwać dłużej niż 2 dni robocze.
Przesyłki ponadgabarytowe:
Koszty przesyłki paczek ponadwymiarowych każdorazowo zostaną ustalone indywidualnie z Klientem.
Informacje dodatkowe:
W przypadku zaistnienia możliwości uszkodzenia przesyłki w czasie transportu (wynikającej np. z zamówienia w jednym transporcie towarów bardzo delikatnych razem z ciężkimi i mogących powodować uszkodzenia, pomimo bardzo wysokiej ochrony zapewnionej przez opakowanie), po uprzedniej konsultacji z Klientem, Sklep dopuszcza możliwość rozbicia jednego zamówienia na dwie lub więcej części (przesyłek). Wynikające z tego powstałe dodatkowo koszty transportu winny zostać opłacone przez Zamawiającego.
Instrukcje specjalne:
Specjalne instrukcje adresata paczki, takie jak obowiązkowy kontakt telefoniczny kuriera przed dostarczeniem przesyłki, dostawa w sobotę lub o określonej godzinie w dniu roboczym i inne, są usługami dodatkowymi wykonywanymi odpłatnie. W przypadku zaistnienia konieczności skorzystania z podobnej usługi, uprzejmie prosimy o kontakt z obsługą sklepu aby instrukcje specjalne zostały załączone do przesyłki jeszcze przed jej wysłaniem. Standardowy koszt transportu zostanie wtedy powiększony o koszt usługi dodatkowej.
Ubezpieczenie i zgłoszenie uszkodzenia:
Wszystkie przesyłki dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS są ubezpieczone od szkód powstałych w czasie transportu. Jeśli w momencie odbierania przesyłki jej stan fizyczny budzi wątpliwości, opakowanie lub sam towar jest uszkodzony, nosi oznaki ingerencji w jej zawartość osób trzecich, lub faktura/paragon nie zgadza się z zawartością paczki, należy odmówić jej przyjęcia i w obecności kuriera sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki a następnie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Jeśli towar w imieniu zmawiającego odbiera wskazana przez niego osoba trzecia, Zamawiający powinien poinformować ją o warunkach odbioru przesyłki.